Telekomunikacja i CRM
Zorganizuj swoje działania według filozofii omnichannel dzięki CRM. Usprawnij procesy sprzedażowe. Pomożemy Ci zwiększyć efektywność Twojej firmy.
Można mieć świetny produkt, znakomicie zbudowaną markę i dopracowaną identyfikację wizualną, ale sukces Twojej firmy nie zależy tylko od tego, co widać na zewnątrz – istotne jest to, w jaki sposób organizujesz i planujesz swoją pracę.
Sprawnie zarządzasz procesem zamówień? Twoi klienci mogą łatwo uzyskać wszystkie potrzebne informacje? Proces pozyskiwania klientów, przedstawiania ofert i sprzedaż działają jak dobrze naoliwiony mechanizm? Jeżeli chcesz mieć pewność, że tak jest, powinieneś zacząć używać CRM, czyli oprogramowania do zarządzania kontaktem z klientami.
Nie jesteśmy tylko agencją kreatywną. Pomagamy rozwiązać te wątpliwości, projektując powyższe procesy i oferując rozwiązania, które pozwolą Ci kompleksowo panować nad całym sercem Twojego biznesu – od procesu pozyskania klienta aż po realizację zamówienia. Dzięki nam możesz zbudować sprawne call center sprzedażowe i system komunikacji omnichannel.
Dlaczego warto zainwestować w CRM?
Usprawnij obsługę klienta
Bez względu na to, czy Twój klient zadzwoni do Ciebie, napisze maila, wyśle sms czy napisze na Messengerze, masz dostęp do wszystkich informacji na jego temat i możesz sprawnie obsłużyć jego zapytanie. Po zakończeniu rozmowy możesz też wysłać do niego dokumenty (np. umowę) oraz ankietę, za pomocą której oceni on poziom obsługi klienta w Twojej firmie. Tak właśnie działa komunikacja Omnichannel
Zwiększ efektywność pracy
Dzięki zaawansowanemu modułowi raportowemu możesz też kontrolować, jak pracują Twoi konsultanci. Masz dostęp do nagrań rozmów, historii czatu oraz oceny klientów. Możesz stworzyć szablony odpowiedzi, które przyspieszą obsługę klienta. Dzięki mechanizmom identyfikacji Twój pracownik będzie wiedział, kto do niego dzwoni. Możesz tak kierować wszystkie połączenia i wiadomości od klientów, by w zależności od tematu trafiały do odpowiednich konsultantów
Zwiększ poziom konwersji
Dzięki predictive dialer możesz zwielokrotnić ilość połączeń wychodzących wykonywanych przez Twoich pracowników i zwiększyć sprzedaż. System daje możliwość podpięcia widgetu Click2Contact do Twojej strony internetowej, dzięki któremu klient może napisać wiadomość albo zamówić rozmowę telefoniczną bez ponoszenia kosztu, co także zwiększa skuteczność sprzedaży
Zredukuj koszty
Wirtualna centrala telefoniczna i telefonia VoiP są znacznie tańszą alternatywą w stosunku do tradycyjnych, fizycznych central i telefonii. W przypadku VoiP do funkcjonowania telefonii wystarczy dostęp do internetu. Stawki za połączenia są znacznie niższe niż u tradycyjnych operatorów, a jakość rozmów na najwyższym poziomie
Opinie naszych klientów
Kontakt
Porozmawiajmy
ul. Honoriusza Balzaka 2i/8